Leisti

Nuo kovo mėnesio tris tarptautinius oro uostus valdantys Lietuvos oro uostai pradeda partnerystę su kūrybos, reklamos ir integruotos komunikacijos paslaugas teikiančia agentūra „Milk Agency“. Užbaigus viešųjų pirkimų procedūras ir pasirašius sutartį, naujieji Lietuvos oro uostų partneriai bus atsakingi už įvairias reklamines kampanijas tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse, teiks rinkodaros konsultavimo paslaugas, prisidės prie esminių organizacijos strateginių projektų pristatymo visuomenei.

Partnerystės sutartis su bendrove „Milk Agency“ pasirašyta trejų metų laikotarpiui, per kurį maksimali paslaugoms skirta investicijų suma gali būti iki 600 tūkst. eurų, vis dėlto visos paslaugos bus perkamos pagal konkretų poreikį ir bendra suma gali būti mažesnė. Viešojo pirkimo metu savo pasiūlymus kūrybinėms idėjoms, paslaugų kainoms teikė viso keturi dalyviai (ir jungtinės veiklos partneriai).

„Aviacija ir specifiškai oro uostų rinka žengia į aktyvaus atsigavimo periodą, kuriame kaip niekada yra daug iššūkių, bet išlieka svarbūs integruoti įvairių komunikacijos disciplinų valdymo gebėjimai ir jų praktinis įgyvendinimas, strateginis ekspertų matymas ir proaktyvus reagavimas į situaciją. Rinkomės partnerį, kuris jau artimiausiu metu padės siekti Lietuvos oro uostų strateginių tikslų – didinti keleivių skaičių, aviacines ir komercines pajamas, integruotomis priemonėmis įgyvendinant reklamos ir komunikacijos kampanijas“, - teigia Marius Zelenius, Lietuvos oro uostų Komunikacijos skyriaus vadovas.

„Milk“ vadovas teigia, kad bendradarbiavimas su Lietuvos oro uostais yra kompleksiškai įdomus, be to, tai ir reikšmingas laimėjimas agentūrai.

„Džiaugiamės, kad Lietuvos oro uostai įvertino mūsų patirtį, kūrybinį potencialą. Laikotarpis įvairiomis prasmėmis pilnas nestandartinių situacijų, todėl svarbu jas spręsti holistiškai - strategiškai, kūrybiškai, integruotai. Natūralu, kad permainų netrūks ir trumpalaikėje, ir ilgalaikėje perspektyvoje, taip pat ir aviacijos pasaulyje. Tai, kad tampame oro uostų partneriais tokiu dinamišku laiku, yra puiki galimybė maksimaliai panaudoti savo komandos stiprybes, strateginį požiūrį“, - komentuoja Marius Petrukaitis, agentūros „Milk“ vadovas.

Agentūra „Milk“ Lietuvos oro uostams teiks konsultacijas strateginiais reklamos klausimais, teiks reklamos kampanijų kūrimo ir valdymo paslaugas, taip pat žiniasklaidos planavimo ir reklamos juose pirkimo, dizaino, maketavimo, tekstų kūrimo paslaugas.

Lietuvos oro uostai valdo tris tarptautinius oro uostus – Vilniaus, Kauno bei Palangos. Įmonė vysto koordinuotą trijų oro uostų veiklą, siūlo platų paslaugų spektrą bei užtikriną aukštą paslaugų kokybę keleiviams bei partneriams.

15 metų veikianti „Milk“ ne kartą pripažinta geriausia Baltijos šalių kūrybine agentūra, 7 kartus ji tapo ir geriausia agentūra Lietuvoje. Kaip agentūrų grupė „Milk“ teikia kūrybines, prekės ženklų strategijų, reklamos, skaitmeninės komunikacijos, viešųjų ryšių, reputacijos ir krizių valdymo, dizaino ir kitas paslaugas. Agentūra dirba su įvairiais Lietuvos ir užsienio klientais, tarp kurių - „Telia Lietuva“, „Rimi Baltic“, „Ignitis grupė“, „Luminor“, DFDS, „Susisiekimo paslaugos“ ir kiti.

Apie Lietuvos oro uostus

Lietuvos oro uostų tinklui priklauso trys oro vartai Vilniuje, Kaune ir Palangoje. 2021 metais Lietuvos oro uostuose buvo aptarnauti beveik 2,5 mln. keleivių, daugiau nei 34 tūkst. skrydžių ir pergabenta daugiau nei 20 tūkst. tonų krovinių.

Paskutinė atnaujinimo data: 2022 03 03

Susijusios naujienos

Naujasis išvykimo terminalas Vilniaus oro uoste iš arčiau: apie projekto būtinybę, inovacijas keleivių patirčiai gerinti ir kas laukia jį pastačius ateityje
Plačiau
2022 metais Lietuvos oro uostuose įdarbintas rekordinis skaičius darbuotojų, šiais metais - dešimtys naujų darbo pasiūlymų
Plačiau
Vilniaus oro uoste pradėtos naujo išvykimo terminalo statybos: startavo visai Lietuvos aviacijai strategiškai svarbus projektas
Plačiau
Lietuvos oro uostų keleivių terminaluose pristatyti nauji ir automatizuoti defibriliatoriai: instruktoriai mokys keleivius padėti
Plačiau
Atgal